Harning

Einstein og jeg

Posted by harning på december 2, 2008

Matematik og fysik har aldrig rigtigt været mine stærke sider, og jeg har altid haft brug for praktiske eksempler at hænge diverse teorier op på – hvilket er anledningen til at jeg i dag kan glædes over mit nyfundne forhold til Einstein.

For alt er relativt, og matematik er pludselig noget jeg både kan forstå og glædes over. For jeg har regnet ud at  for hvert år så bliver jeg bare yngre og yngre fx så vil jeg, når jeg er 100  og sønneke 83 – end ikke være en femtedel ældre end hvad han er. Dertil kommer desuden at kvinder holder sig friske længere.

Jeg bliver altså bare yngre og smukkere for hvert år der går – se det er et praktisk eksempel som selv jeg kan forstå.🙂

2 kommentarer to “Einstein og jeg”

  1. silhuet said

    Det er nemlig det du gør: blir´ smukkere og endnu mere spændende og viis for hver dag, der går over himlen…..!

    Og så er det ikke engang løwn🙂

    Decemberknus

  2. harning said

    😀

Skriv et svar

 
