Harning

Harning, nu også på russisk :-)

Posted by harning på september 18, 2008

6 kommentarer to “Harning, nu også på russisk :-)”

  1. dax2 said

    Hvordan i alverden … ???

  2. harning said

    Aner det ikke. 😀

    Jeg kunne bare lige pludselig konstatere at jeg havde adskillige hits fra google translater – på ovenstående tekst – oversat til russisk, hvem der vil læse mig på russisk og hvorfor aner jeg ikke. 😀

  3. Lars said

    Der er store muligheder i et så stort marked. 🙂

    Hvad er det næste? Kina? 😉

  4. harning said

    Hej Lars, og velkommen til. 😀

    Ja hvorfor ikke, mulighederne synes lige pludselig uendelige. 😀

  5. Nå, det ser ud til at du har fået hul på den med at få billeder på bloggen, uden at de ligger på andre hjemmesider 🙂

    Jeg ser også af og til nogle Google-søgende, som sikkert synes at mine indlæg var ganske ulæselige, og derfor bruger linket i søgeresultaterne til at få en maskinoversættelse.

  6. harning said

    Ja, Dansk er jo trods alt et ret lille sprog. 😀
    Hvad der nok undrede mig mest var indlæggets karaktær/indhold. For jeg kan godt forstå hvis mennesker fra andre lande er interesserede i hvad du skriver – men finder det noget vanskeligt at forstå hvorfor nogle russere skulle være interesserede i Haarders besynderlige sprogstimuleringspolitik her i Danmark. 😀
    (men måske det var herboende russiske forældre….)

    ( Og, ked af at skuffe dig tosommerfugle – men sønneke står stadig for det med billederne, dels fordi jeg ikke helt har styr på det selv og dels fordi jeg er lidt doven.. 😀 )

Skriv et svar

 
