Harning

Bar røv og blå briller

Posted by harning på august 23, 2008

Det synes at være nogen af ingredienserne til årets Ord Under Himlen arrangement, i hvertfald hvis man skal tro nogen af kommentarerne her på wordpress.😀

Arrangementet der løber af stablen den 30 august i kongens have ser ud til at kunne blive årets største litteraturarrangement med tonsvis af oplæsere, prisuddeling til “Årets forfatterforfatterpris for ord under himlen 2008” , og naturligvis et levende, vibrerende, lyttende publikum.

Så kom og lyt med, når danske forfattere såvel nye som gamle, amatører og professionelle læser op af egne og andres værker.

(Arrangører og Ildsjæle er igen i år: Lonni Krause og Lisbeth Heckmann.😀 )

6 kommentarer to “Bar røv og blå briller”

  1. Pia Valentin Lorentzen said

    Hehehe, ja, altså, personligt stiller jeg ikke op i hverken blå røv eller bare briller, men jeg skal nok være der – både som oplæser og lytter😀

  2. harning said

    Glæder jeg mig til at høre.😀

  3. Lonni said

    Hey Harning,

    jeg håber vi får hilst på – du og jeg. Kan jo godt huske hvor steady du var dengang jeg bloggede🙂

    Kh
    Lonni

  4. harning said

    Hej Lonni, lang tid siden.😀
    Og hvor er det et flot arrangement I har fået stablet på benene!
    Men synes nu nok,at du også kunne bruge lidt tid på at blogge, om ikke andet så forventer jeg altså også en julekalender iår!

  5. Lonni said

    Hejsa igen,

    ja, jeg er godt nok kommet langt væk fra bloggeriet. Som jeg har det nu med det, tror jeg ikke der bliver julekalender i år. Selv om planen var at starte op i februar 09 kan jeg mærke på det hele, at det ikke tiltrækker mig synderligt. Måske har jeg bare rigeligt skrivearbejde ved siden af – der ligger 3 opgaver og venter – plus DFF – hvor jeg – sålænge de gider have mig derinde som suppleant – skriver 2-3 nyhedsbreve til L-gruppen om måneden.

    Det er rigelig for mig, at opdatere min hjemmeside

    http://web.mac.com/lonnikrause/Sted/Ord,_lidt_til_en_side.html

    én gang om måneden. Og der er jo også metrOrd..Men selv den er jeg begyndt at tænke over at forlade. Jeg har det ikke altid lige fedt når jeg anmelder en bog. Det er også det der med, at der er mennesket bag bogen, ikk – mennesket. For hulen det er svært at være ærlig når man anmelder en bog. Jeg synes det.

    Kh
    Lonni

    Men ses vi i Haven den 30.8?

  6. harning said

    Kan dæleme godt forstå dine anmelder betænkeligheder. Jeg afholder mig også så vidt mulig fra den slags – netop fordi min mening jo bare er en – og jeg vil så nødig tage modet fra nogen ved at save dem ned i en anmeldelse (hvad jeg nok typisk ville gøre i den form som en anmeldelse nu er). Fungerer bedre for mig at kommentere og give feed-back, som folk så kan tage eller lade være.

    Ang julekalender. – Så er jeg IKKE SPOR TILFREDS med din tilbagemelding! Det var hyggeligt, men især meget morsomt, at kunne lukke en låge op hver dag sidste år med de mest forbavsende samtaler. Så det synes jeg nu at du skal tænke over én gang til, før du sådan forkaster det.

    Og ja, vi ses i haven d. 30. Apropos anmeldelser, så har jeg lige opdaget at den ene danske forfatter som jeg virkelig ser op til og er dybt imponeret over (og endnu ikke har fundet noget at udsætte på) vil være en af oplæserne, og det sammen med alle de nye spændende talenter gør at ikke ti vilde heste ville kunne holde mig væk.😀

Skriv et svar

 
