Harning

Update om Fru Sørensen

Posted by harning på august 6, 2008

Til alle Jer som har vist interesse og som har engageret Jer i Fru Sørensen, kan jeg meddele at sagen nu har fået sin afslutning.  Den statslige myndighed og retten har besluttet ikke at forfølge sagen yderligere  og Fru Sørensen og hendes børn kan derfor nu vende hjem fra sit skjulested såfremt de altså fortsat ønsker det.

En sejr?

2 kommentarer to “Update om Fru Sørensen”

  1. jeanette olsen said

    Til rette vedkommende.

    Jeg har “kun” lige læst at fru sørensen kan vende tilbage fra sit skjulested. Hvor kan jeg få hjælp da jeg står i samme situation???

    Mvh
    jeanette olsen

  2. harning said

    Hej Jeanette, og velkommen til.😀

    Da du skriver meget kort, er det lidt svært for mig at svare.
    På hvilken måde mener du at du står i samme situation som Fru Sørensen? Hvad der der sket for dig – i korte træk?
    Og naturligvis:
    Hvad er det du har brug for hjælp med? At håndtere myndigheder? At gå i skjul? At komme ud fra skjul og starte et nyt liv?

Skriv et svar

 
