Harning

Codeswitching *1*

Posted by harning på april 14, 2008

et anstrøg af anstændighed

penetrerar oskuldens manipulativa mylla

med rosa gummihandskar

© Harning

6 kommentarer to “Codeswitching *1*”

  1. silhuet said

    Fedt!

    (FLUGT?…øhhh jeg er vist ikke helt opdateret…?)

  2. harning said

    Tak for det. 😀

    og hvad FLUGT angår – så er det nok ikke dig der ikke er opdateret – men mig der ikke har specificeret. 😀

  3. silhuet said

    Oooooh, I see 😉

    (Du er lidt tavs pt. Håber det skyldes spændende udfordringer og en hel masse godt om ørerne)

  4. harning said

    Jep… 😀
    Men, for at konkretisere lidt – så er FLUGT sådan et ongoing romanprojekt baseret på Fru Sørensens historie som jeg ikke helt kan bestemme mig for om jeg vil skrive eller ej…

    (Og ja, den stakkels blog er vist blevet ganske meget forsømt på det sidste – men håber at alt det tingeltangel om ørerne snart falder lidt til ro. 😀
    Og så vender jeg frygtelig tilbage. :D)

  5. silhuet said

    Jubiii….

    Du skal sgu da skrive den roman. Om ikke andet, så fordi du kan.

    Vi ses!

  6. harning said

    Jamen jeg ved jo netop ikke om jeg kan, deri humlen…. 😀

Skriv et svar

 
