Harning

Giv mig mit dashboard tilbage

Posted by harning på april 5, 2008

11 kommentarer to “Giv mig mit dashboard tilbage”

  1. Jeg så tilfældígvis et andet sted et hint om at Firefox skulle have mere kontrol over WordPress kontrolpanelet, sammenlignet med IE.

  2. harning said

    Jamen jeg kører allerede med firefox! Problemet er at WordPress har lavet et helt nyt design – der efter deres mening skulle være bedre. Det er det helt åbenlyst ikke for mig. Det er simpelthen noget rod både at se på og arbejde med og viser bare at udvikling/fremskridt/fornyelse ikke altid er ligmed hensigtsmæssighed.
    ØV.

  3. Jeg må sige at jeg er mere og mere tilfreds med at jeg sidste år fravalgte WordPress. Jo, der er mange muligheder. Og der er for mange nørder som bruger den som legeplads. Jeg ville sgu nødig køre en bil som de rodede med.

    Siger jeg, som i nogle sammenhænge er über-nørd😛

  4. harning said

    Ja, jeg er jo meget langt fra at være nørd – faktiskt ved jeg næsten ingenting på det her område, hvilket også er en af årsagerne til at jeg godt kunne lide wordpress – alt var så simpelt, samtidig som der var betydeligt flere muligheder end andre blogsystemer jeg havde kigget på.
    Men nu?
    Ved det ikke rigtig, vil jo stadig gerne have de muligheder som wordpress giver – men er samtidig lige nu rigtig irriteret og frustreret over den nye design.
    Og tror desuden noget er blevet væk undervejs….

  5. harning said

    Ps. Og så er jeg vist lidt tøset – for jeg går altså op i at det nye design er vildt grimt – hvilket irriterer mig grænseløst. – At logge ind skal føles som at komme hjem, trygt, uforanderligt og pænt.😀

  6. Så er spørgsmålet jo hvor meget af det der “blot” er fordi tingene ikke er som de plejer😛 Og, ja, smag og ubehag er jo forskellig…..

  7. harning said

    Det er ikke kun smag og behag (selv om det er en del af det) men faktisk så mangler nogle funktioner nu – og det er drønirriterende samtidig som jeg skal finde mig i at sproget er danglish..
    Ubehaaaageligt, er hvad det er.

  8. jensdrejer said

    Det er efterhånden mange dage siden at jeg har været på bloggen. Jeg ville bare lige skrive nogle få linjer og nu sidder jeg i stedet for og surfer i blogland.😆

    Men jeg blev helt overrasket, da mit dashboard pludselig var væk. Det var så nemt at bruge og jeg kan slet ikke overskue det nye. Øv.

  9. harning said

    Så hyggeligt at se lidt til dig igen.😀
    Og Dashboardet, ja det må vi vel bare vænne os til…

  10. Jeg savner virkelig også mit dashboard…😦

  11. harning said

    hej Linda.😀
    Nej, det føles slet ikke som hjemme, og selv om jeg nu har haft nogle dage til at kigge på det, lege med det, og forsøge at vænne mig til det så irriterer det mig stadig og jeg har slet ikke fundet nogen fordele endnu – stadig kun ulemper.
    Rigtig ØV er det.

Skriv et svar

 
