Harning

Glad Påsk

Posted by harning på marts 21, 2008

Nu vil denne blogs indehaver tage på et velfortjent hvil, sætte sig op på sit kosteskaft og flyve afsted – skulle I kede jer, mens jeg er væk , kan I bruge tiden på at regne ud hvorfor jeg mon har valgt lige netop dette billede.

GLAD PÅSK !

2 kommentarer to “Glad Påsk”

  1. jensdrejer said

    Jeg synes ikke lige at det ligner et påskebillede – det passer vist bedre til Halloween. Men jeg håber at du holder godt fast i kosten, så du ikke falder af og kommer til skade. Jeg synes ikke ligefrem at vejret er velegnet til kosteflyvning – men det er måske et spørgsmål om smag og behag….😆

    God påske!

  2. Mikkelræv said

    God påske.😀

Skriv et svar

 
