Harning

I Like

Posted by harning på marts 17, 2008

10 kommentarer to “I Like”

  1. harning said

    Og det er selvfølgelig Goya (1746-1828). 😀
    Billedet hedder “Saturn indtager sin søn” og blev malet 1819 – og så er der nogen der siger at mine digte er brutale, hm..
    Når jeg i virkeligheden måske bare er gammeldags…

  2. Varning Harning?

    😉

  3. harning said

    Føler mig lidt “busted” lige nu….
    Men jo. 😀

  4. harning said

    Eller mon ikke “outed” er et bedre ord – for nu at blive i det sprog…

  5. Det var da bestemt ikke min mening at pille ved skabslåger 🙂 men jeg så jo at det var “Mærket: harning”….. Og jeg er glad for at ordet “outed” dog rammer bedre end “busted” 😀

  6. harning said

    Vidste vel egentlig godt at de der skabslåger ikke lukker helt tæt.

    Så ja, outed. 😀

  7. Helt tætte skabslåger er jo heller ikke godt. 🙂

  8. harning said

    Hm.. er lidt ambivalent..kan jeg vende tilbage om et par år og ha en klar mening om det?. 😀

  9. Jo – der er jo kun én, der bestemmer om, tid, sted og øjne 😀

  10. harning said

    😀

Skriv et svar

 
