Harning

Udfordring; skriv en bog på 45 dage! – DEADLINE

Posted by harning på februar 24, 2008

Så var det sidste dag igår, for at fuldfølge udfordringen om at skrive en bog på 45 dage. Hvordan gik det så?

Jo, jeg har nu et råmanuskript til en bog som nok vil runde de nogen og 70 sider – men  desværre er jeg ikke nået at blive helt færdig. Jeg venter spændt på kvindens resultat, med stor forhåbning om at hun klarede hvad jeg ikke formåede i denne omgang.😀

Og havde jeg været en personlig blogger, ville jeg nu have fortalt at det skyldes livets uforudsigelighed og at mit indenfor den seneste måned synes at have taget en helt ny drejning – men nu er jeg jo ikke nogen personlig blogger….

Så undskyldninger af den slags er vist ikke brugbare..

Men jeg fortsætter selvfølgelig ufortrødent med bogprojektet, og håber at jeg dog alligevel vil blive helt færdig, om ikke andet så til påske, hvor min korrekturlæser har tid til at kigge på det færdige resultat.

Fortsættelse følger…….

8 kommentarer to “Udfordring; skriv en bog på 45 dage! – DEADLINE”

  1. jensdrejer said

    Helt ærligt: Det kan godt være at du ikke er helt færdig, men det er stadig flot. Du har skrevet mere end 1½ side om dagen. Det er i hvert fald mere end jeg har skrevet. Jeg synes at du skal være stolt af dig selv!

    PS: Jeg håber at livets uforudsigelighed ikke bare har givet dit liv en ny drejning, men også en spændende drejning!

  2. harning said

    Tak Jens.😀
    Det luner – selv om jeg nu gerne ville have klaret det.

    Og til dit ps. kan jeg vist bare konstatere, at jo og Jesperhus er skam et hyggeligt sted at være. Sådan rent metaforisk.😀

  3. Mikael said

    Jag säger som Jens.
    Var stolt! Du är skittuff!
    Mikael

  4. jensdrejer said

    Godt svaret!😀

  5. harning said

    Tak Mikael.😀

  6. harning said

    @Mikael – “Tack” skulle det ha stått.😀

    Og jens –😀

  7. Kvinden said

    DEADLINE … tak for din tanke og håb om, at det lykkedes for mig🙂
    Og tillykke med, at du er kommet så langt. Jeg synes, det er flot – og mit resultat blegner i sammenligning.
    Jeg havde allerede rå-materiale og skulle “bare” redigere og nej, jeg blev ikke helt færdig. Finpudsningen mangler stadig … og så nogle helt overordnede beslutninger.

    Igen: Tillykke Harning. Du er sej🙂

  8. harning said

    Tak kvinden.😀
    Og synes altså også du for sej – Husk på at du faktiskt var den eneste der tog udfordringen op!

Skriv et svar

 
