Harning

Idag er det valentins dag

Posted by harning på februar 14, 2008

Og det ærger mig grænseløst. For hvilken anden dag på året, er bedre til at fortælle romantiske historier? Og jeg kender en. En rigtig god en endda. En af de sjældne af slagsen. Som jeg bare ikke kan tillade mig at fortælle. Og det ærger mig!

ØV.

4 kommentarer to “Idag er det valentins dag”

  1. jensdrejer said

    Tænk dog på store forfattere som D.H.Lawrence! Hvad er vigtigst: kunsten … eller respekten for gode venners fortrolighed og andre menneskers tillid? Kunsten – naturligvis!

    Og må vi så få den historie!😀

  2. harning said

    Er også meget meget fristet!

    Så måske…alligevel, hm..dagen er jo ikke over endnu.

    Men så er der selvfølgelig også mit ry at tænke på. Er sådan en blødsøden historie nu også noget for mig?

  3. jensdrejer said

    Jeg skulle måske lige tilføje, at D.H.Lawrence mistede en håndfuld venner hver gang han udgav en ny roman. Men hovedpersonerne i din historie læser måske ikke med på bloggen?😀

  4. harning said

    Meget morsomt jens – lige den viden jeg havde brug for om D.H.Lawrence.😀

    Men du er inde omkring noget jeg har spekuleret en del på – særlig nu hvor jeg sidder og har ikke bare et, men flere indlæg jeg gerne ville skrive – som er afhængige af andre menneskers godkendelse og/eller mulighed for anonymitet. For der sidder jeg lidt i en kattepine som “offentlig” blogger. Har ofte tænkt at gid jeg dog var Space – men hun fragik jo også sin anonymitet tilsidst – med alt hvad det indebar for hende selv og de personer hun havde skrevet om.
    Men hvis jeg nu ikke bloggede under mit rigtige navn – så er der dæleme mange historier jeg ville skrive. Tror jeg.:D

Skriv et svar

 
