Harning

En bog på 45 dage statusrapport

Posted by harning på januar 29, 2008

Efter en mere end drøj opstart, hvor min hjerne gik i stå og jeg tillod mit privatliv at influere på skriveprocessen – kan jeg nu noget forundret konstatere, at jeg har 23 færdige sider, et skelet og masser af tanker. 😀

Planen nu på tyvendedagen og med lige over halvdelen af tiden tilbage er at jeg foreløbig håber på, at have yderligere tyve sider klar til weekenden – for mon så ikke jeg har fortjent en lille bonus….

Og hvad resten angår – ja det må tiden vist vise.

OG. Jeg er ikke længere alene. 😀

5 kommentarer to “En bog på 45 dage statusrapport”

  1. digtafon said

    20 sider inden weekenden!
    (Jeg har nu været 1 måned om at skrive 2½ side på en novelle)
    Godt at det kører derudaf! Hvad er så bonus?

  2. harning said

    Digtafon. 😀
    men meget af det er jo allerede på plads inde i mit hoved – så det er mere et spørgsmål om at få det fældet ned på papir…
    Og bonus..
    Tja…
    hvor mange slags findes der?

  3. jensdrejer said

    Hæ, jeg arbejder vist bedst i samme tempo som digtafon! 😀

    Hvis du ved hvad du skal skrive og har en plan, så tror jeg faktisk at det kan lykkes. Men husk nu, at man kan ikke arbejde 24/7. Uden mad og drikke, duer forfatteren ikke! 😉

  4. Kvinden said

    Dejligt at høre, at det går fremad, Harning 🙂

    Det gælder jo ganske rigtigt om at sætte nogle delmål og fejre successerne undervejs! Godt gået …

    Jeg gik helt i stå, da det gik op for mig, at der faktisk allerede var gået 20 dage af de 45 … men det kommer nok. Jeg skal liiiige ha’ presset det ind i det i forvejen pressede program her de næste 3 uger.

    Så: Jeg er ikke kommet længere siden i forgårs. Men jeg hænger stadig på udfordringen.

  5. harning said

    Det er da en Quinde, med stort Q. 😀
    Og jeg er da ked af det rod med dagene, og ih hvor jeg kender det med pressede dage – især med tre fantastiske unger, hvor de mest forunderlige og men også mest uforudsete ting kan ske.Her har den stået på influenza – så heller ikke jeg når helt det mål jeg havde sat mig til weekenden, men opgiver heller ikke så let.:D

Skriv et svar

 
