Harning

Indlæget der blev væk

Posted by harning på januar 4, 2008

Kender I det, man planlægger, skriver et indlæg og kan så af en eller anden grund ikke bruge det. Her skulle egentlig have været et indlæg med en skarp kritik af Ålborg kommunes behandling (eller mangel på samme) af Unge, men da jeg ikke har fået ok fra min kilde kan jeg simpelthen ikke publicere det endnu. Hvad gør man så….

Aha, et gæsteindlæg. Det må kunne gøre det tænker jeg så. Skrevet af en ung.

Hvis jeg så ellers bare kunne finde den unge mand, hvis historie jeg havde i tankerne, og få et ok fra ham…

Opdatering, fandt ham og fik tilladelse til at poste hans historie hvis bare han måtte forblive anonym – og det må han selvfølgelig, så god fornøjelse!

Skriv et svar

 
