Harning

De bedste juleglæder

Posted by harning på december 22, 2007

er de uventede. Så tak til søde forlægger Ole og Lonni for at I tog jer tiden til at glæde mig med mere end jeg havde forventet. 😀 Se det er ægte julestemning. Og ja Ole, jeg har selvfølgelig fået bagt et “pepparkakshus”. 😀

Og rigtig glædelig jul til Jer

allesammen derude!

10 kommentarer to “De bedste juleglæder”

  1. lonniswordpresscom said

    Kære Harning!

    Jeg er glad for, at kunne give nogen lidt glæde – det har jeg det så godt med! Kram og klejner til dig 🙂 og tak ilm!

    fra Lonni i feriestemning!

  2. harning said

    😀

  3. Lotta H said

    Detsamma!

  4. harning said

    Hej Lotta!
    Och välkommen. 😀
    Undrar om jag känner dig?
    Men oavsett, trevligt – har bara fått en svensk kommentar och den var inte vidare intelligent….

  5. kjeldberg said

    Glædelig jul herfra også – jeg fik ikke lige klikket mig frem Oles og Lonnis julegave (forsøgte, men kunne ikke finde vej i (jule)farten); men uanset: Gode julegaver varmer! 🙂

  6. harning said

    Tak, og
    Undskyld forvirringen Kjeldberg, faktiskt viser klikkene bare videre til Ole og Lonni – ikke til deres glæder, hvorfor du selvfølgelig ikke kunne finde dem. 😀
    Hvad det var, var for mig nemlig ikke det væsentlige – men at jeg fik noget jeg ikke havde forventet og hold da op hvor kan man så blive glad! – Modsat når man forventer noget men ikke får det…

    Forventningens glæde er så at sige klart overvurderet..

  7. digtafon said

    Rigtigt glædelig jul til dig og dine! 🙂

  8. harning said

    Tak, og hyggeligt at se dig lidt tilbage her i blogverdenen, håber du får tid til nogle blogindlæg i det nye år. Venter ihvertfald spændt. 😀
    – Den lille ny ser for øvrigt vældigt yndig ud. 😀

  9. Glædelig jul lige over dér 🙂

  10. jensdrejer said

    Kære harning – også en glædelig jul til dig og dine! Jeg håber I får en god aften.

Skriv et svar

 
