Harning

Hjælp min blog opfører sig underligt!

Posted by harning på december 11, 2007

Lige siden den begyndte at skrive dansk er der gået helt fisk i min blog. Indlæg ses ikke længere, underlige firkanter dukker op ud for folks kommenterer, og jeg kunne blive ved… Hjælp mig!

7 kommentarer to “Hjælp min blog opfører sig underligt!”

  1. harning said

    Langt om længe dukkede min supportknap op igen – så nu har jeg skrevet efter hjælp😀

  2. harning said

    Er det kun på min computer at den der julehistorie af en slags ser underlig ud – og at avatar kommentarerne er fulgt af en lille firkant?

  3. jensdrejer said

    Alting ser fint ud på min computer!

  4. jensdrejer said

    Alting ser fint ud på min computer!

  5. harning said

    Godt så😀 – For her ser det stadig vildt underligt ud. Måske det er firefox..
    Kan du også se “en julehistorie af en slags” ?

  6. harning said

    og nu laver den ekkoer i kommentarerne. IH, altså..

  7. jensdrejer said

    jaja, jeg kan sagtens se julehistorien – og jeg bruger også Firefox! Og nu skal jeg læse det nye indlæg. Og så skal jeg sandsynligvis tænke mig om inden jeg svarer. Det gør jeg ofte. Læser – logger af – tænker – og så er jeg klar til at skrive.😀

Skriv et svar

 
