Harning

Fra forfatter til veganblogger

Posted by harning på december 8, 2007

eller: Hvem er jeg?

Spørgsmålet er ikke så simpelt og ligetil, for ganske vist gik jeg jo længe rundt og troede, at jeg udmærket vidste hvem jeg var, hvad jeg stod for, hvad jeg lavede, hvordan jeg så ud og ja, jeg troede også at jeg vidste hvilket køn jeg var.

Men..

Så havner man i cyber- og her er jeg åbenbart :

En skægget, 40årig,mandlig journalist der driver et kontaktbureau og som nu også er blevet veganblogger 😀

Det bare for sjovt 😀 på nettet kan man være alt hvad man vil – men altså også alt hvad andre vil at man skal være!

3 kommentarer to “Fra forfatter til veganblogger”

  1. harning said

    Ps. Veganblogger og journalist kan jeg gå med til – hvis altså veganerne ikke har noget imod min prisning af de røde bøffers fortræffelighed, men SKÆG og MAND…… Helt ærlig!!

  2. Livet er en lang selvrefleksion.

    http://www.tinathomsen.wordpress.com

  3. harning said

    Jep 😀

Skriv et svar

 
