Harning

CATCH 22 blev skrevet af Joseph Heller

Posted by harning på november 21, 2007

Bare til orientering for alle jer der havner på min blog fordi I gerne vil vide hvem forfatteren til Catch 22 er…………………

4 kommentarer to “CATCH 22 blev skrevet af Joseph Heller”

  1. –> Catch 22😉

  2. harning said

    sådan kan det gå.😀

  3. silhuet said

    Jep, jeg undlod bevidst at kommentere, fordi jeg dermed ville afsløre at jeg var blevet fanget. Af Joseph Heller, tallet 22, min nysgerrighed og en snedig (som i dejligt snedig) blogindehaver.

    DOOOOOHHHHH😯

  4. harning said

    hehe
    Det er nemlig det rene catch.😀
    Men faktum er at jeg på et tidspunkt fik så uhyggeligt mange søgninger – om netop hvem der havde skrevet bogen, at jeg ikke syntes jeg kunne være andet bekendt end at komme med dette lille serviceindlæg.😀

Skriv et svar

 
